Butiker

Tamigo hjälper dig att fatta kloka beslut, både idag och i framtiden. Vi på Tamigo har en omfattande branschkunskap och vårt mål är att göra livet enklare för dig, ditt företag och din personal. Detta har resulterat i ett enkelt, användarvänligt system. Tamigo ersätter tidskrävande administration och manuell inmatning med helautomatiska processer – från schemaläggning och tidsregistrering till budgetplanering och löneöverföring. Tamigo har på några få år blivit favoritsystemet för både en rad stora nationella och internationella detaljhandelskedjor, mindre detaljhandelskedjor och fristående butiker. Systemet är med andra ord väl beprövat i vardagen i en av de mest konkurrenspräglade branscherna. Därför kan du vara säker på att du med Tamigo får en både driftsäker och framtidssäker lösning, där nyckelord som automatisering, kommunikation och öppenhet är integrerade i systemet.

Prova Gratis

Prognos och produktivitet – var på plats när kunderna är där

Med Tamigo har vi utvecklat en rad funktioner, som snabbt och enkelt gör att du kan vidta rätt åtgärder med syfte att förbättra kundservicen, öka försäljningen och minimera lönekostnaderna. Med hjälp av inlästa kundtal kan Tamigo ge en exakt bild av produktiviteten baserat på tid i den enskilda butiken. Mot bakgrund av prognoser kan butikscheferna sedan vidta bemanningsmässiga åtgärder med ett väl dokumenterat underlag.

Enkel och överskådlig prestandamätning

Tamigo kan som en av få på marknaden erbjuda fri åtkomst till alla relevanta uppgifter tvärs över organisationen. Det innebär att ledningen enkelt kan få en exakt inblick i den enskilda butikens bemanningssituation och de planerade lönekostnaderna, samtidigt som huvudkontoret när som helst kan skapa en omfattande jämförande analys tvärs över avdelningarna. Direkt kommunikation med alla anställda på samtliga avdelningar är dessutom en integrerad funktion i Tamigos kommunikationsmodul.

Enkel tidsregistrering och löneöverföring

Utbetalning av korrekt lön till de anställda är en av de största motivationsfaktorerna på varje arbetsplats. I Tamigo registreras alla faktiska pass i tidrapporten, som du sedan kan exportera till det lönesystem som du föredrar. Personalen har alltid tillgång till sina egna tidrapporter, vilket validerar den slutliga löneutbetalningen och motverkar konflikter.

"Oavsett land och kultur har vi fått bekräftat vårt ursprungliga intryck av Tamigo som ett planeringsverktyg alla våra anställda enkelt kan använda."
Anette Sørensen, Internationell HR-chef på Bolia.com

Så enkelt kommer du igång

Det är enkelt att snabbt komma igång med Tamigo. Boka en gratis 30-dagars provperiod, då du med full tillgång till telefonsupport upprättar medarbetare, skapar scheman och registrerar frånvaro. När provperioden är slut har du redan implementerat Tamigo i driften och kan utan problem fortsätta med ett abonnemangsavtal.
Om ditt företag behöver lite mer hjälp att komma igång kan vi erbjuda dig en rad billiga tjänster. Som ett nystartat företag kan du antingen boka ett personligt möte, där vi tillsammans klarlägger dina behov i relation till Tamigo. Du kan också boka ett seminarium för dig och din nyckelpersonal – därefter är alla medarbetare upprättade och har tillgång till uppdaterade scheman.
För kedjeverksamheter erbjuder Tamigo att hantera hela processen kring implementering, dataöverföring, sömlös integration till lönesystem och utbildning av driftansvariga. Tillsammans utarbetar vi en tidtabell för processen, varefter vi utifrån dina specifika behov och önskemål skräddarsyr en process. Målet är att ge din kedjeverksamhet störst värde – så snabbt som möjligt.

Tamigo rekommenderar detta paket för din bransch

Starter

Kom snabbt och enkelt igång

Från 359 SEK

Per avdelning per månad

Regular

Snabb beräkning och integrering av lönen

Från 479 SEK

Per avdelning per månad

Enterprise

För kedjan som vill ha en bättre överblick

Kontakta oss för pris

Prova det gratis nu!

;