Hotell

Hotellbranschen kännetecknas av många tidskrävande, administrativa uppgifter. Långdragen, manuell registrering av arbetstimmar med ett hav av särskilda tillägg ersätts av Tamigo med ett effektivt, webbaserat personalplaneringssystem. Här automatiseras arbetsintensiva uppgifter med schemaläggning, beräkning av lönekostnader och ifyllda tidrapporter med korrekta tillägg. Detta innebär att Tamigo ger hotellets personal och ledande nyckelpersonal de bästa ramarna för att optimera en av hotellbranschens viktigaste konkurrensparametrar: kundupplevelsen.

Prova Gratis

Fokusera dina ansträngningar

Tamigo kan som en av få personalplaneringssystem erbjuda fri åtkomst till alla relevanta uppgifter tvärs över organisationen. Därför kan du snabbt få en komplett, uppdaterad överblick över schemaläggning och lönekostnader på önskade avdelningar – all information är samlad på ett ställe.

Direkt kommunikation

Kommunicera snabbt och målinriktat det nya schemat, personalinformation och lediga pass till dina anställda via Tamigo App, med möjlighet till individuella språkinställningar. Använd uppslagstavlan, som alla användare ser vid inloggning, för att till exempel berätta om dagens tävling, månadens kampanj eller ändrade arbetstider.

Stämpelklocka på nätet

Låt personalen stämpla in och ut via Tamigo Touch och se till att de anställdas arbetstimmar registreras korrekt utan risk för fel vid manuell ifyllning av tidrapporter. Utbetala sedan lön för personalens faktiska pass och spara många kronor.

Så enkelt kommer du igång

Det är enkelt att snabbt komma igång med Tamigo. Boka en gratis 30-dagars provperiod, då du med full tillgång till telefonsupport upprättar medarbetare, skapar scheman och registrerar frånvaro. När provperioden är slut har du redan implementerat Tamigo i driften och kan utan problem fortsätta med ett abonnemangsavtal.
Om ditt företag behöver lite mer hjälp att komma igång kan vi erbjuda dig en rad billiga tjänster. Som ett nystartat företag kan du antingen boka ett personligt möte, där vi tillsammans klarlägger dina behov i relation till Tamigo. Du kan också boka ett seminarium för dig och din nyckelpersonal – därefter är alla medarbetare upprättade och har tillgång till uppdaterade scheman.
För kedjeverksamheter erbjuder Tamigo att hantera hela processen kring implementering, dataöverföring, sömlös integration till lönesystem och utbildning av driftansvariga. Tillsammans utarbetar vi en tidtabell för processen, varefter vi utifrån dina specifika behov och önskemål skräddarsyr en process. Målet är att ge din kedjeverksamhet störst värde – så snabbt som möjligt.

Tamigo rekommenderar detta paket för din bransch

Starter

Kom snabbt och enkelt igång

Från 359 SEK

Per avdelning per månad

Professional

Få full tillgång till alla funktioner i Tamigo

Från 549 SEK

Per avdelning per månad

Enterprise

För kedjan som vill ha en bättre överblick

Kontakta oss för pris

Prova det gratis nu!

;