Kaféer och barer

Tamigo gör varje dag en betydande skillnad för både stora och små kaféer, kaffebarer och glassbarer i hela landet. Tamigos webbaserade schemalösning passar perfekt för kaféer och glassbarer som vill minimera alla de tidskrävande uppgifterna som präglar branschen. Med hjälp av Tamigo hanterar du effektivt både schema, tidsregistrering och personalkommunikation. Samtidigt får du marknadens bästa ekonomiöverblick så att du hela tiden kan utnyttja potentialen i ditt kafé/din kaffebar till fullo, vilket är lönsamt för både dig och din verksamhet.

Prova Gratis

Bättre styrning av lönekostnader

Lönekostnaderna utgör i många kaféer och glassbarer 25–30 % av den totala omsättningen och är därför utan tvekan den största utgiften. Tamigo erbjuder en ovärderlig överblick över lönekostnader då du alltid kan se hur mycket schemat kostar – ända ner på timnivå – i dag, i morgon och om en månad. Tamigo visar exakt hur ditt schema bör se ut för att uppnå balans mellan lönekostnader och omsättning.

Enkel och effektiv schemaläggning

Många timanställda och hög personalomsättning präglar den vanliga driften för ett kafé/en kaffebar. Passbyten, bud på lediga pass och frånvarohantering blir därför snabbt en tidskrävande process. Med Tamigos webbaserade schema automatiseras dessa uppgifter. Du fattar besluten, personalen informeras och schemat uppdateras automatiskt.

Enkel tidsregistrering och löneöverföring

Utbetalning av korrekt lön till de anställda är en av de största motivationsfaktorerna på varje arbetsplats. I Tamigo registreras alla faktiska pass i tidrapporten, som du sedan kan exportera till det lönesystem som du föredrar. Personalen har alltid tillgång till sina egna tidrapporter, vilket validerar den slutliga löneutbetalningen och motverkar konflikter.

"De ansvariga på varje enskilt café kan skapa exakta och tydliga scheman."
Inger Luciani, administrationschef på Baresso Coffee

Så enkelt kommer du igång

Det är enkelt att snabbt komma igång med Tamigo. Boka en gratis 30-dagars provperiod, då du med full tillgång till telefonsupport upprättar medarbetare, skapar scheman och registrerar frånvaro. När provperioden är slut har du redan implementerat Tamigo i driften och kan utan problem fortsätta med ett abonnemangsavtal.
Om ditt företag behöver lite mer hjälp att komma igång kan vi erbjuda dig en rad billiga tjänster. Som ett nystartat företag kan du antingen boka ett personligt möte, där vi tillsammans klarlägger dina behov i relation till Tamigo. Du kan också boka ett seminarium för dig och din nyckelpersonal – därefter är alla medarbetare upprättade och har tillgång till uppdaterade scheman.
För kedjeverksamheter erbjuder Tamigo att hantera hela processen kring implementering, dataöverföring, sömlös integration till lönesystem och utbildning av driftansvariga. Tillsammans utarbetar vi en tidtabell för processen, varefter vi utifrån dina specifika behov och önskemål skräddarsyr en process. Målet är att ge din kedjeverksamhet störst värde – så snabbt som möjligt.

Tamigo rekommenderar detta paket för din bransch

Starter

Kom snabbt och enkelt igång

Från 359 SEK

Per avdelning per månad

Regular

Snabb beräkning och integrering av lönen

Från 479 SEK

Per avdelning per månad

Enterprise

För kedjan som vill ha en bättre överblick

Kontakta oss för pris

Prova det gratis nu!

;