Skip to content

Behöver du hjälp?
Vi finns här för att svara på alla dina frågor

+46(0) 8-502 495 15          supportse@tamigo.com

Vårt support-team finns tillgängliga över mail och telefon mellan 09:00-16:00, måndag till fredag. Vi säkerställer att du får återkoppling inom 24h.

Som kund hos tamigo har du utöver vår gratis support, alltid tillgång till vårt Help Center.

Vi gör ditt liv enklare

Support

Du ska känna dig som hemma med tamigo. Vi ger alltid support på ditt språk, för att kunna hjälpa dig på bästa sätt.

Screenshot of tamigo's remote software support with the help wizard guiding users on the schedule section of their efficient workforce management tool. The wizard provides step-by-step instructions to create a rota and add shifts for employees.

Utbildning & Workshops

tamigo är enkelt att använda. För att komma igång erbjuder vi ett antal smidiga workshops, som på ett effektivt sätt utbildar administratörer och schemaläggare. Vi erbjuder både utbildning online, över telefon och på plats hos er eller i externa lokaler.

tamigo’s customer support specialist Maya.

Lär dig själv med vår virtuella guide

Vår virtuella guide Karin hjälper dig att komma igång med tamigo och visar dig våra möjligheter. Lär dig lägga till medarbetare, och arbeta med scheman, hantera kommunikation och mycket mer.

Mats

Frågor och svar (FAQ)

Hur fungerar gratisperioden?

Registrera dig för en 30-dagars gratis demoperiod. Du får full tillgång till alla tamigos funktioner och full support för alla användare.

Vad händer när gratisperioden är slut?

Du får prova tamigo gratis i 30 dagar! Om du efter detta vill fortsätta använda tamigo kommer alla dina data från testkontot att sparas. Om du väljer att inte fortsätta raderas alla uppgifter automatiskt.

Hur fungerar prissättningen?

Du betalar för antal avdelningar/enheter och hur många medarbetare du har. Det finns ingen startavgift. Vi erbjuder offerter på workshops, anpassade manualer, virtuella guider, videor och projektledning. Se våra priser för mer info

Är tamigo GDPR-kompatibelt?

Absolut! Läs mer i vårt Trust Centre för mer information.

Måste jag installera någon mjukvara?

Nej – allt du behöver är en internetuppkoppling och dator, telefon eller surfplatta.

Har tamigo integrationer?

Oavsett vilken data du behöver, så kan vi integrera med nästan vad som helst! Se våra Integrationer för mer information.

Vilka webbläsare kan jag använda?

Du kan använda tamigo med alla webbläsare (vi rekommenderar Google Chrome) eller via vår mobil-app.

Vad är skillnaden på webben och mobil-appen?

Du kan hantera all din dagliga drift oavsett plattform. På webben får du tillgång till alla tamigos funktioner och ger schemaläggare och administratörer en fullständig översikt av rapporter. Mobil-appen låter dig hantera de dagliga arbetsuppgifterna och ger de anställda mobil åtkomst till sitt schema.

Vilka språk stöder ni?

danska, kinesiska, tjeckiska, nederländska, engelska (Storbritannien, USA), estniska, finska, franska, tyska, grekiska, ungerska, isländska, italienska, japanska (beta), litauiska, norska, polska, portugisiska, rumänska, slovakiska, spanska, svenska, vietnamesiska.

Jag gör alltid mitt bästa för att ge bra support och kundservice på tamigo. Jag gillar när jag kan se att mitt arbete gör skillnad för våra kunder varje dag!

Diana Afshar
Support Consultant, tamigo

tamigo’s customer support consultant for workforce management Diana.